Ik heb een factuur ontvangen, maar de zending is retour gestuurd

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een zending retour wilt sturen. Let er dan op dat u de zending volgens onze aanwijzingen verstuurt. U vindt ze hieronder. Doet u dat niet, dan kunnen wij helaas het betaalde bedrag niet terugstorten. En sturen we u een herinnering wanneer u de rekening niet binnen de betaaltermijn heeft voldaan.

De belangrijkste regels voor het retour sturen van een zending:

  • Stuur ons binnen 14 dagen na de factuurdatum een retouraanvraag via een retourformulier.
  • Keuren we uw aanvraag goed, dan ontvangt u een retourformulier. Dat formulier voegt u bij de retourzending.

Als u binnen 14 dagen een retourformulier aanvraagt en de levering terugstuurt, hoeft u de factuur voor de retourgestuurde uitgave(n) niet te betalen.

Als u meerdere uitgaven heeft besteld, en u stuurt niet alle uitgaven terug, moet u wel de volledige factuur betalen. Wij storten het bedrag van de retour gestuurde uitgave(n) dan automatisch binnen drie maanden terug op uw rekening. U ontvangt voor dit bedrag een credit-factuur.

Voldoet uw retourzending aan de regels, maar ontvangt u toch een herinnering? Neem dan contact op met onze Klantenservice, telefoon (070) 378 98 80.