Dit klantportaal bestaat niet meer

Sdu is op dit moment druk bezig met het verbeteren van haar online klantenservice. We vinden het namelijk belangrijk dat u overzichtelijk en eenvoudig inzicht heeft in uw gegevens en deze kunt wijzigen.

Aan het eind van zomer 2016 biedt Sdu u een vernieuwd ‘Mijn Sdu’ waarvan u het volgende mag verwachten:

  • Een totaaloverzicht van uw producten en abonnementen;
  • Inzage in uw facturen;
  • De mogelijkheid om rollen te verdelen voor uw abonnementen.

Nu direct inzicht nodig of iets regelen?

Voor nu verwijzen we u graag naar:

Nieuw ‘Mijn Sdu’ vanaf augustus 2016

Wanneer ‘Mijn Sdu’ gereed is dan wordt u uiteraard op de hoogte gebracht via onze website en nieuwsbrief. Wilt u persoonlijk op de hoogte gehouden worden van dit nieuwe klantportaal? Dan kunt u zich aanmelden, we informeren u zodra het vernieuwde klantportaal gereed is.