Dit klantportaal bestaat niet meer

Sdu is op dit moment druk bezig met het verbeteren van haar online klantenservice. We vinden het namelijk belangrijk dat u overzichtelijk en eenvoudig inzicht heeft in uw gegevens en deze kunt wijzigen.

In het voorjaar van 2017 biedt Sdu u een vernieuwd ‘Mijn Sdu’ waarvan u het volgende mag verwachten:

  • Een totaaloverzicht van uw producten en abonnementen;
  • Inzage in uw facturen;
  • De mogelijkheid om uw (contact) gegevens te wijzigen.

Nu direct inzicht nodig of iets regelen?

Voor nu verwijzen we u graag naar:

Pilot ‘Mijn Sdu’ vanaf maart 2017

Op het moment draait er een pilot voor ‘Mijn Sdu’ waarin we met enkele klanten het nieuwe portaal testen. Wilt u persoonlijk op de hoogte gehouden worden van dit nieuwe klantportaal of meedoen aan de pilot? Dan kunt u zich aanmelden, we sturen u dan een mail met meer informatie over Mijn Sdu en de pilot.