Welkom bij de klantenservice van Sdu

service banner

Nieuw: Producttrainingen

Wil je snel op de hoogte zijn van de nieuwe functionaliteiten in jouw product of simpelweg een opfrisser hoe alles werkt? Met onze producttrainingen ben je in korte tijd bijgepraat over het onderwerp van jouw keuze.

 

Bekijk trainingen

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over uw abonnement, een bestelling of een retour? In onderstaande veel gestelde vragen vind je antwoorden op deze vragen.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een adreswijziging of naamswijziging doorgeven?

Als je een adres- of naamswijziging wilt doorgeven, is het voor ons belangrijk om te weten of de wijziging geldt voor jezelf of de organisatie waar je voor werkt.

Je kunt kiezen uit de volgende opties:

Ik verhuis (particulier)
Abonnementen die op jouw naam staan worden naar het nieuwe adres verzonden. Je kunt dit formulier invullen, ongeacht of de factuur naar een afwijkend adres wordt verzonden.

Mijn organisatie verhuist
De adreswijziging geldt voor de gehele organisatie. De abonnementen van jou en je collega's worden voortaan naar het nieuwe adres verzonden.

Ik verhuis van afdeling
De naam- of adreswijziging geldt alleen voor jou. De abonnementen die op jouw naam staan worden naar het nieuwe werkadres verzonden. De abonnementen die op naam staan van je collega's worden naar het oude adres verzonden.

Mijn afdeling verhuist
De abonnementen van jou en je collega's die bij dezelfde afdeling werken worden voortaan naar het nieuwe adres verzonden.

Geef uw adreswijziging door

Ik heb problemen met inloggen of heb een nieuw wachtwoord nodig

Uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Via onderstaande stappen kunt u deze weer opnieuw instellen of opvragen.

Wachtwoord vergeten?

  • Je kunt je wachtwoord hier opnieuw instellen
  • Vul hier je gebruikersnaam in
  • Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail. Via de link in deze e-mail kun je je nieuwe wachtwoord instellen

Krijg je geen e-mail binnen of heb je andere problemen? Neem dan contact op met de Sdu Klantenservice.

Hoe kan ik een abonnement opzeggen?

Wil je je abonnement opzeggen? Dat vinden we uiteraard jammer, want we zijn blij met jou als klant. Vanzelfsprekend regelen we de opzegging voor je.

Je kunt ons bellen op (070) 378 98 80. Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Wil je liever je abonnement online opzeggen? Dat kan ook via ons online opzegformulier.

Handig voor jou en voor ons: wanneer je contact met ons opneemt, houd dan je abonnementsgegevens bij de hand. Met deze gegevens kunnen wij sneller je opzegging in orde te maken.

We vinden het jammer dat je je abonnement(en) opzegt. We werken hard aan het onderhouden en het verder ontwikkelen van onze producten en dienstverlening, afgestemd op jouw wensen en werkwijze.

Ik wil een product retourneren

Retourneer binnen 14 dagen
U kunt tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een retourformulier aanvragen. Zie ook onze leveringsvoorwaarden, artikel I.3.1 en I.3.2.
Voor het retourneren van een bestelling dien je ons retouraanvraag-formulier in te vullen. Als je aanvraag door ons wordt goedgekeurd, ontvang je van ons een retourformulier dat je kunt meesturen met je zending.

Je bestelling stuur je dan met dit retourformulier naar ons op. Als je de volledige zending binnen 14 dagen na levering terugstuurt, hoef je de factuur voor de retour gestuurde uitgave(n) niet te betalen. Je krijgt geen bevestiging van deze retourzending.

Als je meerdere uitgaven hebt besteld, en je stuurt niet alle uitgaven terug, moet je wel de volledige factuur betalen. Wij storten het bedrag van de retour gestuurde uitgave(n) dan automatisch binnen drie maanden terug op je rekening. Je ontvangt voor dit bedrag een credit-factuur.

Veelgestelde vragen over retourneren.

Ik wil een bestelling wijzigen of annuleren

Het is helaas niet mogelijk een bestelling die je hebt gedaan te annuleren of te wijzigen. Je kunt het best wachten tot de bestelling is afgeleverd en vervolgens de stappen voor retour volgen, zoals is uitgelegd onder de vraag 'Ik wil een product retourneren'. 

Ik wil bestellen vanuit het buitenland

Wil je een bestelling doen vanuit het buitenland? Dit kan je doen via onze klantenservice en is helaas niet mogelijk via onze webshop.
>> Meer informatie over bestellen vanuit het buitenland

Hoe pas ik mijn e-mailvoorkeuren aan?

Om jouw e-mailvoorkeuren voor mailings die je van ons ontvangt door te geven, gebruik je de link die in de betreffende e-mail staat. Deze staat onderaan de mail. Via deze link kun je precies aangeven welke e-mails je wel en niet van ons wilt ontvangen.

Betaalde nieuwsbriefabonnementen
Ontvang je van ons een nieuwsbrief waar je zich bij ons betaald op hebt geabonneerd, bijvoorbeeld Notamail? Dan dien je dit abonnement op te zeggen om de nieuwsbrief niet meer te ontvangen. Dit kan via dit opzegformulier.

Mails met belangrijke informatie over de producten die u gebruikt
Soms sturen we je een update over één van de producten die je bij ons afneemt. Het gaat dan om belangrijke informatie voor jouu als klant. Hier kun je je niet voor afmelden.