Technisch Support Specialist

Wij zijn Sdu. Een multimediale leverancier van vakinformatie voor de juridische en fiscale professional. Tot onze doelgroepen behoren onder andere advocaten, fiscalisten, notarissen, de rechterlijke macht, overheidsjuristen en bedrijfsjuristen.
Wij zijn volop in ontwikkeling met de focus op innovatie en de doorontwikkeling van onze (online) producten en mobiele applicaties. En daarin staan onze klanten centraal. Die willen we op hun wenken bedienen. En daar hebben we jou hard bij nodig!

De functie
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de 360 collega’s die allemaal niets liever willen dan nú resultaten behalen. En hebben ze daarbij snel goede technische ondersteuning nodig, dan komen ze bij jou. Door een combinatie van een goed logisch en technisch inzicht en een grote mate van klantvriendelijkheid ben je in staat, met de juiste prioriteiten, de vragen direct te beantwoorden, het probleem op korte termijn op te lossen of door te spelen aan de juiste afdelingen.

Je hebt er lol in om samen met je collega’s iedere dag weer opnieuw de SLA afspraken te behalen.
Met 360 werkplekken onder jullie beheer met de daarbij behorende software, hardware, infrastructuur en netwerken is er geen dag saai of voorspelbaar.

En om alles nog soepeler te kunnen laten verlopen denk je continue mee met IT vernieuwingen, verbeteringen en technische oplossingen voor onze desktop en mobile apparaten en werk je tussendoor aan actuele en heldere instructies voor alle gebruikers.

Wie ben je?
Een aanpakker met bij voorkeur een afgeronde IT opleiding op minimaal MBO-niveau 4. Je bent volledig thuis in Windows 7 en 8, Office 365, Onedrive, Sharepoint, Active Directory en in een registratiesysteem zoals ServiceNow.
Je bent klantgericht, vrolijk, ondernemend en je legt makkelijk contact. Je bent ambitieus, assertief en gericht op actie en resultaat. En je hebt lol in je werk; dat straal je uit en dat geef je door. En, oh ja, je hebt regelmatig contact met onze collega’s in Parijs. Dus je Engels is goed (Frans zou natuurlijk nog beter zijn, maar dat durven we nauwelijks te vragen).

Wat bieden we?
Voldoende uitdagingen, leuke collega’s, een 36-urige werkweek, een goed salaris en bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden. En we helpen je graag jezelf actief te blijven ontwikkelen.

Meer weten?
Wil je meer weten over ons, de functie of de voorwaarden, neem dan contact op met Geoff Hack (g.hack@sdu.nl) of Marit de Haas (m.haas@sdu.nl)

Solliciteer direct

Désirée Hovestad
 

“Sdu is volop in ontwikkeling en je krijgt hier echt de kans om er een actieve bijdrage aan te leveren.”

Désirée Hovestad, Customer Excellence manager